FAQ

1. Hoe is Pienter ontstaan?
Pienter werd in 2017 de opvolger van Kuipers Makelaardij, opgericht in 2005. Met Pienter kunnen wij beter aansluiten op de markt. De kritische consument wil de beste dienstverlening tegen een scherpe prijs. Onze slogan "slim geregeld - scherp geprijsd" weerspiegelt onze nieuwe werkwijze.

2. Wat is de visie van Pienter op de woningmarkt?
De woningmarkt is niet tot stilstand gekomen door Corona. De vraag naar woningen is groot. Deze overstemt het aanbod en de prijzen gaan daarom omhoog. De nieuwbouw blijft achter en mensen willen wonen!

3. Waarin is Pienter uniek?
De beste dienstverlening tegen een scherpe prijs kan alleen door betere organisatie. Ons waarde-en vraagprijs advies is het beste van de regio. Wij combineren professionele fotografie met eigen styling. Voor een vlotte en en foutloze verkoop zetten wij onze eigen unieke instrumenten in. Dat is en blijft ons geheim. Na verkoop, huren? Dat kan zeker. Maak een keuze uit ca. 300 huurwoningen.

4. Wat zijn de recensies van Pienter?
Onze klanten beoordelen ons met een 9.3 op Funda. Onze beoordelingen

5. Pienter is slim geregeld, hoe zit dat?
Wij focussen op verkoop dus keihard deals maken. Alle ondersteunende makelaarswerkzaamheden hebben wij op een slimme manier geregeld. Interesse? De rest vertellen we je persoonlijk.

6. Pienter is scherp geprijsd, hoe zit dat?
Wij werken voor een vast tarief van 0,9% incl BTW. Door onze nieuwe werkwijze hebben wij tijd voor verkopers en kopers. Onze tarieven

7. Wat doet Pienter voor mij?
Pienter voert de verkoop uit van A tot Z en voorziet ook in nazorg.

8. Hoe doet Pienter de fotografie?
Pienter maakt gebruik van een vakfotograaf, zie ook ons marketingpakket. Onze tarieven

9. Komt mijn woning op Funda en wanneer?
Wij zijn tegen "onderhandse verkoop", daarom komt een woning altijd op Funda. Zo kan iedere potentiele koper deze bekijken. Binnen 3 dagen na fotografie komt een woning op Funda.

10. Hoe doet  Pienter de bezichtigingen?
Voor de beste deal doen wij bezichtigingen op alle werk -en zaterdagen, wel in overleg. Bezichtigingen slim organiseren is ons uitgangspunt.

11. Werken jullie met Socials?
Wij gebruiken Facebook en Instagram. Like en deel jouw woningpresentatie met vrienden en kennissen. Kijk op onze socials Instagram en  Facebook

12. 24/7 Online, hoe zit dat?
Bereikbaar zijn en verzoeken opvolgen is super belangrijk. Onze contactgegevens