Hoe Pienter is ontstaan

Voordat Pienter werd opgezet heb ik eerst een grondig onderzoek uitgevoerd. Daarbij kwam mijn studie commerciele economie goed van pas.

Na het 'makelen' goed bestudeerd te hebben wijst onderzoek uit dat makelaars te veel tijd kwijt zijn aan administratieve processen en daardoor moeite hebben om te focussen op verkoop.

Zo is het niet vreemd dat, bij collega's, een bezichtiging maar 15 minuten duurt, makelaars de woning niet kennen, of niet zijn voorbereid – woninginformatie niet op orde is of niet aanwezig, te laat komen, “druk – druk” of onbereikbaar zijn omdat ze steeds mobiel bellen. Dit is jammer genoeg schering en inslag. 

Dit heeft tot gevolg dat een van de leukste facetten van het makelaarswerk, namelijk de echte verkoop ondersneeuwt. Door een slimme organisatie van mijn werk heb ik bij Pienter Makelaardij juist alle tijd voor u en de verkoop van uw woning. Dat noem ik slim organiseren.

Quote Romy Kuipers: 

'Ik ben er van overtuigd dat de jonge, nieuwe en enthousiaste manier van aanpakken  Pienter ver zal brengen. Het is tijd dat er met een nieuwe blik naar de makelaarswereld wordt gekeken, en dit op een verfrissende manier. Ik wil mijn klanten de mogelijkheid geven zelf ook bij te dragen aan de verkoop van hun woning. Het verkopen van een woning gaat samen sneller dan alleen. Socialmedia is hier van belang. Ik vind het onwijs leuk anderen te laten zien wat jullie, letterlijk, in huis hebben. Op mijn verfrissende en nieuwe manier zal ik jouw woning laten zien aan de potentiële koper. 

Onwijs veel dank aan mijn ouders Jurgen en Arita Kuipers, die mij de kans hebben gegeven een onderneming op te richten. Met hun expertise zetten wij een topbedrijf neer waar ik u graag als klant zie. Ik werk met veel enthousiasme aan de verkoop van uw woning, komt u ook eens eens langs voor een kennismaking? Ik kijk ernaar uit!'